Ağrı Spor Kulübü Başkanı Ufuk BALKİS ve Ağrı Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyeleri, İl Müdürümüz Mehmet HÜSEYİNOĞLU'na ziyarette bulundular.